Witajcie! Welcome!

Before you start reading, I advise you to switch to your preferred langauage - either Polish (tag: polski) or English (tag: English). You can also choose the country or city (caution: Oslo tag refers both to Polish and English languages). Enjoy. Feel free to comment and ask questions.

Zanim zaczniesz czytać, sugeruję wybranie etykiety: polski, która wyświetli wszystkie posty pisane po polsku lub etykiety kraju lub miasta (ale uwaga! etykieta Oslo zawiera w sobie posty i po polsku i po angielsku). Miłego czytania i zachęcam do komentowania i zadawania pytań.

poniedziałek, 25 stycznia 2010

Norwegia - przygotowania

29.01.2010 - data wylotu do Norwegii.
01.02.2010 - data powrotu do Polski.

To w sumie moja pierwsza poważniejsza wycieczka za granicę. Wcześniej byłam w przygranicznych miastach na Słowacji, w Czechach (przy okazji wyjazdów w góry) raz w Niemczech (też przygraniczne miasteczko), raz w Brześciu (na weekend, razem z mamą, odwiedzając tatę na budowie) i raz w Hiszpanii (obóz letni).

Na razie niczego się nie boję, nawet lotu... ;) A to mój pierwszy lot samolotem.

Najważniejsze - wybieram się tam z Gwynem.

Lecimy tanimi liniami Wizzair (nieco ponad 200 zł w obie strony, wliczając w to 90 zł za bagaż rejestrowany), zatrzymujemy się w Oslo Budget Hotel, niedaleko centrum.

Większość zakupów (poza spożywczymi) już zrobiona. Nawet zakupiłam trochę "ekwipunku" na narty ;)

Sama jestem ciekawa jak to będzie, nie mogę się doczekać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz